RAINY DAYS

Wednesday September 18 2013 08.43 / 08.43 AM
I söndags flyttade jag tillfälligt in hos Hasse, därav den dåliga uppdateringen. Eftersom hans föräldrar är borta på bröllopsresa ska jag bo där i 9 dagar, supermysigt! Vardagen flyter på som vanligt och bjuder på regn dagarna i ända. Men det kan ändå vara ganska mysigt ibland, så länge man inte behöver vistas utomhus. Idag var jag tidigt i skolan, klockan 8, trots att vi inte börjar för än 8.50. Skönt att vara här tidigt och få lite plugg gjort.
 
Postat av: PixLE

Jätte fin bild, älskar ljuset i den :)

2013-09-18 @ 12:05:03
URL: http://pixle.blogg.se
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: