NYSTART

Monday September 09 2013 10.11 / 10.11 AM
Nu var det åtskilliga månader sedan jag sist skrev i bloggen. Senaste tiden har varit en torrperiod när det gäller både fotografering och designande. Hela sommaren har gått utan att jag ens så mycket som plockat upp kameran (?!), men nu ska det bli ändring på det!

Först och främst tänkte jag att det kan vara lite trevligt med en ny bloggdesign efter sisådär ett halvår. Jag satte mig igår och knåpade ihop en ganska somrig en, eftersom jag så ogärna vill släppa sommaren. Hoppas ni gillar den!

 
Postat av: Micaela Boström

Vilken fin ny design du har gjort Elin! Alltid kul när jag får vara med också! Nu får jag ta och följa den här igen alltså, Thihi puss <3

Svar: Hihi tack Mickis! Vad jag blir glad. Och ja, bilden på dig är en av mina absoluta favoritbilder! Puss
detbralivet.blogg.se

2013-09-10 @ 23:10:41
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: