IN THE LIBRARY

Thursday September 19 2013 13.52 / 01.52 PM
Idag slutade jag skolan klockan 12.05 efter bara två ynka lektioner. Eftersom mamma hade en timmes lunch gick vi ut och lunchade. Vi delade på en supergod vegetarisk pizza och en avokado sallad, supergott! Nu sitter jag på biblioteket och väntar på att mamma och Hasse ska sluta så vi alla kan åka hem. Biblioteket är ett av mina absolutställen att sitta och läsa och plugga. 
Jag bjuder på en bild på min bakgrundsbild i brist på andra bilder! Skulle velat ha en bild på min fina pappa också, men tyvärr kunde jag inte hitta någon just nu.
 
Postat av: Olivia

Ambitiöst. Hur gjorde du sånt collage?

SV: Visst är hon!

Svar: Eftersom jag inte har photoshop på min nya skoldator än så fick jag göra det online. Hittade en gratissida som heter photovisi.com som funkade toppen till att göra collage!
detbralivet.blogg.se

2013-09-20 @ 19:11:23
URL: http://www.solglans.blogg.se
Postat av: Josefine Anerland

Vilka otroligt fina bilder!


SV: Men ååh tacktacktacktack, du gjorde hela min morgon! <3

2013-09-25 @ 09:23:27
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Maja ♥

Härligt att sluta så tidigt, det gjorde jag förra året och jag saknar det lite faktiskt. Men efter ett par veckor var det ganska jobbigt för ingen annan slutade då, utom min klass, haha. Jättefin bakgrund :D

- Ja, verkligen och sköna var dem också, utom att linnet var väldigt långt, men det är ju bara knyta upp eller något :) Brukar du träna?

Svar: Haha ja det kan vara lite småknepigt när ingen annan slutar tidigt. Jag brukade träna en hel del på gym, men sedan kom sommaren och det blev lite slappt med det. Nu ska jag däremot börja igen och jag är taggad som aldrig förr!
detbralivet.blogg.se

2013-09-25 @ 16:48:40
URL: http://lillmajja.blogg.se
Postat av: TOVA

sv: ja verkligen!
super fina bilder! gillar bloggen, snygg!:)

Svar: Tack så mycket!!
detbralivet.blogg.se

2013-09-25 @ 17:48:42
URL: http://faabuleux.blogg.se
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: