HÖSTEN KOMMER

Tuesday September 10 2013 17.49 / 05.49 PM
Skolan slutade idag igen vid 14.10 så jag fick tid att gå och gymma lite innan det blev dags för hemfärd. När jag sedan kom hem var jag fruktansvärt sugen på att fota, så jag hämtade kameran och stack ut en sväng. Gräset skiftar färg från klargrönt till en mer grönbrun nyans, blommorna lägger sig bara för att vakna igen nästa vår. Nu är verkligen hösten påväg, den hänger i luften.
 
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: