HOME SICK

Monday September 23 2013 13.15 / 01.15 PM
Idag är jag hemma från skolan eftersom jag inte kände mig så bra imorse. Det började med en förkylning, lite huvudvärk och halsont, för någon timme sedan kände jag mig praktiskt taget döende. Min hud antog en blålila nyans och mina händer skakade kraftigt. Jag insåg hur otroligt hungrig jag var så jag gick ner för att ta något att äta, lättare sagt än gjort när man nästan avlider på grund av magknip. Nu har jag i alla fall fått i mig lite sallad till lunch, men jag är fortfarande otroligt frusen och skakar. Jag misstänker att det är frossa eftersom jag har feber.
Men nu ska jag inte vara negativ. Jag får i alla fall en chans att ta itu med lite skolarbeten som jag har skjutit upp ett tag nu.
 
Om någon har tips på bra filmer får ni allt för gärna skriva några förslag i en kommentar.
Postat av: Mie

Sv: Tack! :)

2013-09-25 @ 09:27:53
URL: http://miejensens.blogg.se
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: