FALL TO FLY

Thursday September 26 2013 09.01 / 09.01 AM
Igår kom Hasses föräldrar hem igen från sin bröllopsresa. Jag kände inte för att åka hem riktigt än så jag stannade en natt till i alla fall. Natten var för kall, täcket för litet för oss båda och sömnen alldeles för kort. När jag vaknade märkte jag att jag hade glömt stänga dörren till stugan, därav den iskalla natten. Det misstaget gör man inte om igen kan jag ju bara säga. Idag slutar jag 12.05 efter bara två lektioner och en låång håltimme. Jag kanske sätter mig i biblioteket en stund och väntar på att få åka hem.
Postat av: KW

Bra ord! De ska jag spara och dela med mig av! Tack!

2013-09-27 @ 07:08:48
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: