CRAZINESS ILLUSTRATED

Thursday September 12 2013 08.42 / 08.42 AM
Jag bara älskar den här bilden på mig och Hasse. Perfekt in action bild som framhäver vår galenhet. Hehe. Idag i skolan har vi en såkallad "lärakänna dag". Sen blir det lunch och senare klockan 14.20 är det dags för skolfoto. Efter skolan ska jag hem till Hasse, så jag kanske inte kommer skriva så mycket idag.
 
 
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: