BOATLIFT

Thursday September 12 2013 13.41 / 01.41 PM
Sofia visade mig en helt fantastisk video idag i skolan. Videon heter Boatlift och handlar om den akuta evakueringen av Manhattan som skedde den 11 september för 12 år och en dag sedan. Det är en video ni helt enkelt måste se. Den ger mig hopp för mänskligheten, ger mig motivation till att vara en god människa.
Postat av: Katarina

Bra film!

Svar: Helt underbar!
detbralivet.blogg.se

2013-09-13 @ 21:07:05
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: