ALL THOSE WHO WANDER ARE NOT LOST

Saturday September 14 2013 18.35 / 06.35 PM
För mig finns det nog inget fantastiskare än att vara totalt inne i en bra bok. Att känna spänningen när huvudpersonen råkar ut för trubbel eller ett kapittel slutar med en cliffhanger. Att veta att vad som än händer i det verkliga livet kan man alltid gå tillbaka in i bokvärlden och drömma sig bort. Varje gång jag läser en bok blir jag otroligt besviken när jag tvingas återvända till verkligheten igen. Det är något alldeles speciellt med böcker. För mig handlar det nog lite om att få leva fler liv än mitt eget. Att få testa på lite olika sätt att leva, få göra saker som jag aldrig skulle våga göra i verkligheten av rädsla för att bli sårad. Ja, jag tror nog vi alla kan komma överens om att böcker fantastiska.
 
Postat av: frida

ååh äntligen någon som tycker som mig om böcker! :) alla mina vänner och klasskompisar hata verkligen böcker men jag har nästan alltid en bok med mig :)

Svar: Ja men hur kan man inte tycka om böcker liksom!? Haha. Vad roligt att du också tycker om dem lika mycket som jag. Någon favorit?
detbralivet.blogg.se

2013-09-30 @ 11:37:53
URL: http://fridahagstrom.blogg.se
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: