20 THINGS

Thursday September 26 2013 11.12 / 11.12 AM
♥ Jag är vegetarian.
♥ Jag har inte så många kompisar, utan några få väldigt nära.
♥ Jag tror alltid det bästa om folk.
♥ Jag är kär.
♥ Jag vill ha kontroll och ordning.
♥ Jag älskar att baka och laga mat.
♥ Jag älskar att äta det jag bakar och lagar hihi.
♥ Jag får skuldkänslor extremt lätt.
♥ Jag har i allmänhet väldigt svårt för negativa människor.
♥ Jag kan själv vara väldigt negativ ibland.
♥ Jag saknar Elin, Miranda och Alexandra jättemycket.
♥ Jag vill arbeta med att hjälpa människor, kanske som psykolog.
♥ Jag är en bokmal.
♥ Jag älskar att läsa.
♥ Jag älskar böcker.
♥ Jag älskar att läsa om böcker, författare och karaktärer från böcker.
♥ Jag älskar att samla och titta på böcker.
♥ Jag älskar bibliotek och bokhandlar.
♥ Jag älskar allt som är relaterat till och har att göra med böcker.
♥ Böcker.
 
Postat av: Felicia

Roligt att du gillar böcker :P

Sv: Vad roligt att du är med i veckans blogg på min blogg! Jag säger till när jag har dragit en vinnare. Lycka till! :)

2013-09-26 @ 16:40:51
URL: http://keyi.blogg.se
Postat av: Amanda

Fin och intressant blogg!

Svar: Tack så mycket!
detbralivet.blogg.se

2013-09-30 @ 15:20:16
URL: http://karolinaerika.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

Svar: Sedan den 5 juni, så snart fyra månader.
detbralivet.blogg.se

2013-09-30 @ 21:19:18
URL: http://karolinaerika.blogg.se
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: