WELCOME AUTUMN

Tuesday October 01 2013 11.56 / 11.56 AM
Nu är det verkligen höst. Slask, kyla och kalla fötter (bokstavligen). Men, gott folk, misströsta ej. Det finns också en hel del positiva saker att säga om hösten. På hösten kan man nämligen:
 
♥ ...hoppa i lövhögar (ja, så barnslig är jag).
♥ ...sitta inomhus utan dåligt samvete.
♥ ...mysa i soffan med en varm filt och en kopp te.
♥ ...titta på massor av bra filmer.
♥ ...ha på sig mysiga höstkläder.
♥ ...läsa massvis med bra böcker.
♥ ...bara gå omkring i skogen och njuta av naturen.
♥ ...plocka svamp.
♥ ...ta långa, varma bubbelad.
♥ ...sova med dubbla täcken (älskar hur mjukt och varmt det blir)
♥ ...vara superduperexalterad eftersom det snart är jul!
 
 
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: