Middag på Magnoliabacken

Saturday February 09 2013 21.16 / 09.16 PM
Ikväll har vi haft gäster här hemma på Magnoliabacken. Det var Katarinas före detta arbetskompis och hennes man. Jättertrevligt har det varit, och maten var godomlig! Förrätten åt vi direkt när gästerna kom hit, det var snittar med lax och renkött för de andra och för mig var det snittar med philadelphiaost och basilika. Till varmrätt blev det oxfilé, potatisgratäng, sallad och svartvinbärsgelé. Oxfilen hade jag bytt ut mot pappas tomatmarinerade cornbiffar. Sist men inte minst kom efterrätten, som bestod av frozen cheesecake. Underbart gott verkligen. Hoppas ni alla är avundsjuka, det hade i alla fall jag varit!
Postat av: Malin Nilsson

åh vilken mysig blogg du har! :)

2013-02-09 @ 21:27:58
URL: http://nilssoon.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Vad härliga bilder

2013-02-10 @ 18:45:21
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Sofie

härliga bilder, va gott de ser ut :)

2013-02-11 @ 15:11:39
URL: http://www.highvoltage.blogg.se
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: