Insurgent

Sunday February 03 2013 17.15 / 05.15 PM
Idag vaknade jag rätt sent. Gick upp åt frukost, tog en lång varm dusch och gjorde mig i ordning för dagen. Jag gick en långpromenad till affären också, vilket kan låta konstigt med tanke på att den ligger ca 20 min bort. Men jag gick och kollade på naturen och fotograferade lite, så jag glömde bort att jag gick åt fel håll, därav en långpromenad. Nu ska jag sätta mig bekvämt i sängen och läsa fortsättningen på min älskade bok Divergent, nämligen Insurgent. ♥
Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!Har du lust att vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig? Kika in min blogg :)

Kram / Elsalouise.blogg.se

2013-02-03 @ 20:50:18
URL: http://elsalouise.blogg.se
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: