Svampplockning

Saturday September 15 2012 19.35 / 07.35 PM

Här om veckan var jag och mamma ute i skogen vid Sika och gick med Shiloh, det är därifrån bilderna kommer. Så mysigt att gå där och plocka kantareller måste jag säga! Det är något av det bästa med hösten.
Idag klockan halv fem samlades några stycken från byn och spelade boul tillsammans. Bland annat var Micaela och Gustav där. Vi tre var i lag och vi vann. De flesta spel är rätt roliga när man vinner tycker jag... haha. Jag tog med mig kameran för att fota lite, men precis när jag skulle börja ta bilder så tog batteriet slut. Fick inte en enda bild.
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: