Shiloh sötnosen

Monday September 17 2012 22.16 / 10.16 PM

Har ni också märkt att bilderna på blogg.se blir jättedålig kvalite när man lägger ut dem? Det är väldigt tråkigt tycker jag, speciellt när det är en fotoblogg man har. Idag var mamma och jag ute och gick i hagen, jättemysigt! Nu på kvällen har jag kollat på en massa avsnitt av Pretty Little Liars. Man blir verkligen fast och det är riktigt spännande måste jag säga. Imorgon är det sista dagen innan högstadiemästerskapen. Alex ska följa med mig hem så vi ska åka in till Norrtälje på onsdag morgon extra tidigt för att hinna träna på ip innan tävlingarna börjar.
Postat av: Josefines.se

Hejsan!♥
Jättefin blogg. Jag har nu en tävling där man kan vinna skönhetsprodukter. Lätta regler också.
http://josefines.se/2012/september/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Ha en jättebra dag! Kram♥

Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: