Animation

Saturday September 08 2012 12.40 / 12.40 PM
Hello alla läsare. Jag tänkte bara titta in en liten stund här i bloggen för idag ska jag plugga som bara den! När jag sedan är klar med plugget kan jag skriva mer på bloggen och framförallt - jag ska fortsätta läsa min fantastiska bok Divergent som fina Joy (en i familjen från Torquay) tipsade mig om. Den är riktigt bra och den tycker jag ni alla ska läsa. Förresten, det är väl ingen som har missat animationen uppe till vänster med ögonen? För er som undrar så är det första ögat naturligt, sedan blir jag en själ (The Host, TH), sedan är det ond vampyr (The Twilight Saga, TTS), guldaktigt öga (också The Twilight Saga, TTS) och sist av allt så kommer en tredje sorts vampyr (The Vampire Diaries, TVD). Jag blev själv nöjd och tycker den blev rätt cool. Men vad tycker ni?
 
Innan du kommenterar
- Din fråga kanske redan har blivit besvarad - läs F.A.Q.
- Inga kränkande eller elaka kommentarer, de tas omedelbart bort.
- Just nu gör jag inte en bloggdesign till dig, men håll ögonen öppna, det kommer snart igång.
- Jag kan göra bloglovin' byten.
- Jag vill inte ställa frågor i din frågestund.
- Jag deltar oftast gärna i dagens blogg, fototävlingar mm.
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Din kommentar sätter FÄRG på min vardag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: